lauantai 11. kesäkuuta 2011

Lauantai-illan ajankäyttöö

ei olis uskonu kovin äkkiä vaikka vaa viisvuatta sitte että istusin kotona lavvantaiehtoona ja kattosin tangomarkkinoita telkkarista. on seki ihme ny ste nähty.

kovin on saanu palautetta ettei tätä plokia voi lukee ko oonnii vaikee selekosta.

jos ny ste kaikki kommentoi onko pualesta vai vastaa että muutetaanko ulosantia vai nou.

no, siis aloin miättii tota että jo on tangomarkkinat. että miksei vois olla valssimarkkinat. tai funkkimarkkinat. vois olla komeenpi titteli joku punkkiprinssi.
kuka senki sitte tuamaroittis? läjä äijälä?

mä olimmuute piänenä punkkari. mulla oli keesi. väriä en sa ko oli kaikevvärine. ja eriksee ja yhtäaikaa. mua haastateltiinki sillo muute aamulehteen. taitaa olla se juttu jossai tallessaki. siis sillo jo ollu linssilure.

pääsimpäs taas lempiaiheeseeni eli itteeni :P mua kävi Me Naiset-lehdestä haastattelemasa keskiviikkona. mä siivosin ihan håmåna kaks päivää. ei muute ny uskos ko kattoo tätä olkkariaki. mutta se johtuu siitä että innostuin tosa niputtaan Hetan vaatetta ja kuvasin ja pistin huutonettii myyntii. arvakkaa onko noi kasat tosa ny ste olkkari matolla orottamas että jatkaisin...

läpyt sille sanois tarppa ja verettäs ylävitoset :D

se lähti muute viikoks isilään. kuinkahammä osaan olla. sillo semmone cheerleader-leiri. jos se semmosesta innostus ni alkaa varmaa syksyllä ste sitä. siitä saa esiintymiskokemustaki. tairampa linkittää se laulua tähä LINKKI

sitä harmitti ko mua onny haastateltu viitee lehtee ja syksyllä men silminnäkijäänki että ko sitä ei. mutta koitin sanoo ettemmäkä ollu kukaa 12 vuatiaana, tai korkeintaan olin noupadi.

kaveri kysy että kuinka kekkasin omaa adhdtani tarjoilla lehtiin. mutta siinä se vitsi piileeki ko enno mihkä ottanu yhteyttä :D paitti silminnäkijää mutta se oli siks ko se lääkekorvattavuus poistettiin aikusilta ja mua otti se päähän. mulle on siis selkeesti kysyntää. ja kaikille mun addikavereille. meiton varmaa 200 000. diagnoosilla ja iliman. täsä o tyäsarkaa koittaa kääntää ihmisten pää siitä ettei kaikki juaksentele. mä en nosta eres bercettäni sohvasta lääkkeettömänä jos ei o pakko.
ni.

2 kommenttia:

  1. emmie sanos että häirittis tätä lukia, kyllä mie saatan tätä lukia oikhen hyvin. Ihan niinko sie istusit ja raataisit siinä vieressä mulle. Elä ainakhan ala kiriothan niinko muut sillä lailla yleiskieltä. Tätä on lysti lukia! Nii, ja solet tolokun akka, jatka samhan malhin.

    VastaaPoista
  2. Tää on just siistiä murretta!

    VastaaPoista