sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

askarrellaa paskarrellaa

Kyä normaali ihmine varmaa muuta tekis mialummi ko askartelis koko lavvantaiehtoo. mutta kuten taas arvata voi, ni mää innostun kovinki kaikesta. tänää vuarosa oli kutistemuavi joho törmäsin tua sinellissä. mä muistelisin että joskus kakarana oon semmosta tehny joskus. onse hianoo ainetta. A4 levyinä myyrään. siihen ste vaa piirretää ja pistetää uunii. siä se kutistuu :D. teimmä yhre avaimemperänki mutta mä myin sen jo heti ko oli halukas ostaja :D soli muu vaara-liikennemerkki ja siinä lisäkilpi-adhd.


Oli siä ihmisillä hauskaa ko Mari Petäjän ADHDn kasvot valokuvarojektia kuvattiin samalla :D mää istua pönötin lasten autokärrysä ja tööttäilin jonosa. mä vihaan jonottamsita. mä valkkaan aina väärän kassan. sen joka ei kulje ikänä mihkää. yleensä mää vaa jätän kamat siihe ja lähren nosteleen. varsinki jos joku lähtee siitä jonosta punnittee jotain tai ne alkaa tusaan ja nysvään muuta siinä. kassalla pitää olla nopee ja ripee. eri asia on ste lähikauppa tai kikkari jos ei o jonoo ni voi jäärä juaruilee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti