tiistai 14. kesäkuuta 2011

Ajatuksen asialla



On ollu puhetta onnellisuuresta.
ja on ollu puhetta tulevaisuuresta.

Mä oon uskonu jo pitkään että voi itte määritellä tulevaisuutensa. toi täti puhuu tässä asiaa, jopa hei mää ymmärsin tällä kiälitairolla.

Louise Hay:llä on you can heal your life juttuki 10x 10min pätkissä, se kannattaa kattoo kans. 8/10 osassa tyypit puhuu elämäntehtävistänsä ja että miten niihin pääsee. jos näkee ittensä vaikka puhumassa isolle yleisölle, ei tarvi murehtia, että kuinka ja miten. voitas ajatella että oot pisteessa A ja se kuvitelma olis piste D. pitää vaan ottaa askeleet B ja C että pääsee sinneasti. jokainen kokemus on tärkee. mä itte uskon, että piänet vinkit ja ahaaelämykset on niitä askeleita. Oli se sitte päähänpisto lähtee johki, tai soittaa jollekki, tai vaikka vaa seikkailla interneti ihmeelises maailmasa.

Kyllä mä senki ymmärrä että varmaa pualet jokka tätäki lukee että huuhaata ja että mon sekasi. varmaa niinki, mutta mä itte kyllä oon kävelevä esimerkki tästä. ja mulle riittää että mä itte uskon. :D Kyllä mä nään itteni puhumassa yleisölle. siitä en tiärä miten ja kuinka se tapahtuu. mutta sitteppä naamakirjassa tultiin kysyyn että haluanko mennä vetään luennon. vastasin heti että joo. Tai tuli maili oikosevääränkautta, että Mari Petäjä ettii adhd-ihmisiä valokuvarojektiin. tartuin siihen, sitä kautta tuli Tulvan haastattelu. ja tiä mitä kaikkee viä. toivon että EDUCO-messuille pääsen luennoitteen opettajille. yhteevetona siis että oon tarvinnu oman elämänpolkuni siihen että on valmiuret päästä pisteeseen D tai Ö. Mutta se on vaatinu ajattelutavan muutoksen. mitä haluan ajatella. mitä haluan ja miten sen ajattelen. Tai niinku tossa louise hayn jutussa nää naiset kertoo, jos haluaa kirjottaa best sellerin, voi ajatus kirjakauppaan poikkeemisesta olla se sysäys että osuu silmään kirja "miten kirjotat kirjan" (mä muuten tartteisin semmosen. tai jonku joka kirjottas mun pualesta.. anyone??)

menipä taas sekavaks. ja vakavaks. mutta tämmöstä tää välillä o. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti