tiistai 5. heinäkuuta 2011

ADHDn kasvot

Mää oon varmaa sanonukki, että mon tän naamani kanssa siinä Mari Petäjän valokuvarojektisa mukana. Siitä tulee varmaa muute kirjaki. Kuvataa täsä viä tää vuasi, mua ja neljää muuta muijaa. Oltii tosa sunnuntaina ottaas kuvia tua Jämpällä. siks siä ko mon hei siältä kotosi.
Mä postaan tähä pari mun suasikkia.










Tää kuva on ihan kyä mun omaa kikkailua.  Toki orikinaali o myäs Marin kuvaama.



Son mummiälestä hyvä irea tommone aadeehoodee pistää kuviks. ko ei sitä välttämäti naamasta nää kellä se ny si o. ko muutenki tuntuu oleva hankala riaknosoitava. toine mikä muute o hankala saaha diaknoosia. o toi kilpirauhase vajaatoiminta. siitä voi lukee täältä Tiinan ylläpitämistä sivuista : http://www.kilpirauhasenvajaatoiminta.fi/

Mää täsä orottelen tota Me Naiset -lehren juttua oikoluettavaks. non uhannu että tulis vkon 30 lehtee.
Sitä sitte orotelles. menee ko jäitä polttelis.


Mä ko olin innostunu tosta kutistemuavista ni ny näyttäs että joku muuki siiton innostunu. siihemallii tulee kyselyjä. mutta yhret koirakorut oli kyllä yks yli muitte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti