maanantai 2. toukokuuta 2011

nukkumine o rankkaa

olin tosa paarissa tiistaina, viikko sitte. kaikki 4h. sain hei juatuaki 4 siireriä. kova meno. moltii siin kuaron kanssa. joo, mä laulan kuarosa, jos joku ei muka tiänny. mutta me ei lauleta ollenka uralinpihlajaa. ikinä.

täs meitän yks esitys

ainii, mun piti puhua nukkumisesta. tai siis unista. no, toi oli niinq alkujuantoo siihen, että nään pönttöjä unia jos on vähä tissutellu. ny näin semmosta, että Harri kerto että on käyny oikeesti viaraissa koko meiän seurustelun ajan. ja non maksullisia misä soli käyny, siinä unisani mä tinttasin sitä ste viä koteloon ko otti päähä. se lisäs siihe viä että son pitäny kirjaaki niistä touhuistansa, että niiton 181. semmone sånni.

no . ste mä heräsin. ja se piäni hetki, ennenko tajuaa, että son unta ni kerkesin kerää semmose v*tutukse ettei mitää rajaa. piti soittaakki sille että misä ot. vai maksullisissa. no soli muka töis.

kaikkee sitä näkee. ja kuulee.

2 kommenttia:

  1. Mun 24-vuotias ADD-tytär laittoi vasta txt-viestin:
    "Näin unta et olit alkanu taas juomaan...
    onnex oli vaan unta, mut meni kauan aamul
    tajuta et se oli unta....."

    Nyt lokakuussa tulee 6 vuotta siitä kun laitoin lopullisesti korkin kiinni....
    En ole itse vuosiin nähnyt unta juomisestani mutta näköjään tytär näkee siitä vieläkin painajaisia.
    meillä on hyvät välit ollut aina, mutta nyt vasta opettelen olemaan äiti....
    Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
    mummokin minusta tulee pian,
    jänskättää kovasti ;)

    VastaaPoista
  2. wau :) !!! mä ihailen ihmisiä joilla on selkärankaa, vaikka se kasvaiski myähemmi. ja ennenkaikkee mä arvostan ihmisiä jokka pystyy kattoon peiliin ja myäntään virheensä, ja kantaan niistä vastuun. Sitä on aina heleppo syyttää muita. Hianoo tuleva mummu <3

    VastaaPoista