lauantai 30. huhtikuuta 2011

onni ja epäonni

täsä mä jännään että voitankomäny lotosa vaiko en :D
eilisen päivän perusteella ko sen lottorivin nykäsin. mutta kai siinä o muuta oikein ko 29 ja 4. mutta jotenki kyä o epäreilua, että mun paras päivä o mone huanoimpäivä ikinä. viitaten ny tähä ikaalisis tapahtunutta episodia. son melkee naapuris toi ikaaline. mä otan kovasti osaa. mutta sitä miältä mä on kans, että ei se isoin syyllinen se isä siinä ollu. ko mä luulen että monesti tommosissa on kaikemmoista taustalla. sitä ovaa nii heleppo alakaa huutaa moraalia viärestä. ja takavasemmalta. ja puskista. ja nimettömänä. varmaa siinä o taustalla masennusta ja katkeruutta ja emmätiä. toivottomuutta. jotenki varmaa ajattelee, ettei o mitää ulospääsyä. jonkilaine uhri se isäki oli. mutta äläkää ny käsittäkö väärin. emmä tarkota ettei se syyllinen siihen tekoonsa ollu, olise, mutta mä en vaa halua nii kovin heti tuamita ko en taustoja tiärä. kauhee tilanne kaikenkaikkiaan ja kaikille.

asiasta seuraavaan, iliman ees aasinsiltaa.
otteko koskaa kuullu pualeensavetämise laista?
mäku hengaan tuala muuallaki (siis DAA, muuallaki ko naamakirjassa ja tää)
on oikee oma topickinsa tälle asialle.

Ajatteleminen on asian kutsumista
Mitä enemmän rupeatte ymmärtämään puoleensa vetämisen lain voimaa, sitä kiinnostuneemmaksi te tulette ajatustenne tarkoituksellisesta ohjaamisesta - sillä sinä saat sitä mitä ajattelet - haluat tai et.

se meinaa sitä. että esimerkiks, mä lottoon. mutta ajattelen ettemmä kumminka voita. ni en ajattele lottovoittoo vaan sitä ettemmä voita.
tai jos ajatteisi jostakisyystä, että kukaa ei rakasta mua. ni kukaan ei ste ikänä mua rakastakkaa. että pitää hei alakaa kiinnittää huamioo mitä ajattelee.se o voimaa se. tai huuhaata, mutta senkä nii väliä josse toimii :P

tätä voi siis sovelataa asunnon saamiseen tai tyäpaikkoihi. mäki oon syrämmessäni hautonu ajatuksia siitä että pääsisin luennoimaan mutasen paikalle mutasena. ko mullon vähä eri näkemys adhdsta ko sillä. mulla ei auta liikunta eikä kalaöljy. mä tartten lääkkeitä. ja mulla o hyviä visioita , neuvoja ja kättäpitempää. ja ste mullo toine haave ollu että saisin kirjotettua kirjanki. mä oon sen jo muuten alottanu. mon saanu 2 sivua valamiiks. ko piti tehä jtn muuta välillä. mutta nää toiveet on ilmeisesti hei lähteny elään omaa elämäänsä ko molemmat menee eteempäi ja sattumia ja ihmellisyyksiä tulee vastaan molemmista asioista . mutta niistäki mä kerron enemmä ko tiän ittekki :D

niija ainii. kaks kertaa kolome oikein oli. lotosa siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti