tiistai 17. marraskuuta 2009

nysse si o


AD/HD positiivinen.

Helepotti oikeestaan ny tää riaknoosi. ja selkeytti että miks oon tämmöne ja miks on elämä menny niinku o menny.
Hianointa tiätty on se että ei tartte Harrin enää kamalasti ainakaa nalkuttaa :DD
(Miähet o kauheita nalkuttaa muute.. erellises kämpäs Harri ko sano että ko mää en koskaa siivoo ni mää totesin että emmä sitte koskaa siivoo :DD olin 3 kk varmaa että mitää en teheny. oli meinaa kauhee siivo. ko tilaaka ollu ku 64m2. mutta ei sanonu enää se jäläkee että en koskaan tee mitää. siitässai)

kuulemma oon liia mustavalkone. muttako asia o kuitenki nii että joko se on tai sitte se eio. piste.

tilannekomiikasta viä, semmonenki sattu tosa että ostin tualin maskusta. siis semmose tavis atk-tualin nii ans olla, Harri istu siinä, ja mää menin sylii ni koko tuali levis. siä ko on semmoset "sakarat" misä o niitä rullia ni katkes keskeltä. ja määkö muka lihava. hmph. saipa harri taas nauraa mulle.(siinä tualis oli panirajana 70kg ko oli kuulemma joku koulutuali. mutta emmä painanu niimpalioo. harri paino.ja painaa :DD) Nauro muute ikeasaki kerra. no ei me kyä olla käytykää siä ko kerra mutta kuitennii, siä o semmoset lasipyäröovet. mä kajautin täysiä päin sitä klasia. ko en vaa älynny että so kii. vittu että nauro taas. melkee hävetti.

1 kommentti: