keskiviikko 25. marraskuuta 2009

noniin

Melkein viikossa oon tehny enemmän ku viimeseen kymmeneen vuatee. hyvä minä. (pitää kehua itteensä ko kovimmoni muuka sitä tee)
onksnääny sitte näitä että piäni askel ihmiskunnalle ja suuria mulle.
ja meneekö nää ny ste nii että yks askele etee ja kaks taakse?

melekosta o.

enno muute tainnu kertoo semmosta ko tosa toissakesänä, ko olin kattomas harrin jenkkipallopeliä, kun se pelas viä saintsis (siis mää kattomas urheilua.wtf?!? ja kun junttiuttani en eres osaa niitä sääntöjä ni piti taputtaakki sillo ko muukki vaikka olinki ihan ulalla) nii, piti kertomani että siä oli saatumalta si yks tuttuki, joka sitte kysäs että kukasse sun ukkos ny si olikaa, mää olin juuur sillo sojottamas sitä sormella ko se käveli katsomoo kohti ja paino etusormella toise siaraimensa kii ja tuuppas räkää si toisesta siaraimesta ste tosi miähekkäästi: että toi. sanommä että sillo hävetti.

vaikka muutemmää harvoi mitää häpeen.aina osannu omat kämmit kyä naamioira jotenki muka nii että ne siihe kuuluis.Paitti ste noi sammakot mitä puskee kyä suusta taukoomati.

semmone tähä välii viä että oli kerran opettaja maksanu mulle markan että oon hiliaa loppupäivä. soli sillo kova raha. semmone kälättäjä mä o. torennäkösesti olisin rikas jos aina saisi maksun että turpa kii. Ei se tiätysti itteeni haittaa mutta kanssaopiskelioita ehkä. ja määki o kuitenki käyny koulua hei ainaki 16 vuatta. ja jos joka luakalla o ollu keskimääri vaikka 20 oppilasta ni paliokoha o muilla meny ohi opetuksesta :DD
Harria se ottaa päähän sillo ko se koittaa kattoo jtn perkeleen UFC.tä ja mua ei kiinnosta ni mä tun sen viäree istuu ja höpisee :D

Turha suuttua, itte on akkansa valkannu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti