keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Päivitystä

Mää ku oon tämmöne Hihhuli ni olin kattomasa Lisa Williamsia tosa viime lauantaina. Ne jokka ei tiä kuka se o ni son semmone meedio. KUULUISA semmone. ni. Ekaks päästiin tapaan sitä, ko mullon semmonen memberikortti. ste halatii ja sain nimmarin ste tolle Tarpallekki. Oli melkonen istunto 2h kuunnella ja toivoo että ittelle sais viästiä kans, mutta siinä ajas saanu ko kymmenkunta. varmaammuute meen uurestaa heti ko se vaa tulee Suamee. Mitäs muuta täsä ny ste o tapahtunu,.. Nii, mä men uurestaa hesaan enstiistaina. Mä men tapaan Hyssälää ja paria muuta piänempää tekijää. piti oikee kuuklata ketä ne muut o. enkä mä ny enää muistakka mikkä niitte nimet o. Mutta monki vähä tämmönen tän pääni kanssa. Toi paita mikä tosa mulla o päällä, o saatu sponssina MI-MO-fashionista.Siihen ihhimilliseen tekijään. mää paan siittä kuvaa heti ko saan Marilta niitä. Se tulee muuten kuvaan sitä hesan reissuaki. Son kova mimmi ajaan eestaas :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti