maanantai 16. toukokuuta 2011

neuvomista ja miälipiteitä

Ystäväni Karamelli ko avautu plokissaan , että ko neuvotaan ja se ärsyttää ko tuputetaan.
siitä ste tuli miälee että mun anoppi piilovittuilee vaa mulle. tulee kylään ni ei se sa että kyä o taas sekasta ja paskasta. ei. se sanoo että kyllä harrin siskolla on ste siistiä. jos toi mininatsi o menosa sinne hoitoo ni se sanoo mitä sille pitää pukee ettei vilustu. (ehämmä o äiti ollu vasta ko 12 vuatta. emmä ny viä pukee noita osaa) toissakesänä se nukutti 20 astee helteesä tota makuupusisa ja ihmetteli ko ei nuku. toine huutaa pää märkänä. no. niin. no.

siitä pääsen muuten sujuvasti muka taas aiheeseeni. mulle tullaan sanoo vähä väliä, kuinka mu miäs pettää mua. no ko kysyn että mitennii. no onhanse ny päivän selevää, ko son 06-20 viikolla töisä ja 20:30-04 viikolloppusi. että onhan sillä ny joku pano . tai monta. ste ko tätä tulee joka tuutista. koko aja. ni väkisinki alkaa ste miättii että no onko se vai eikö seo. no jos kysyy suaraa ni eihän se o. tai niin se sanoo ettei o ollu misää. viimeyänä oli se suamen peli. mä olin kotona kakaroitten kansa ko toi lähti paariin kattoon. autolla. se tuli kotio 03. mutta oli sillä alipiki, 15 000 muuta siä keskustorilla.

mä on sitä miältä. että jos alan joka päivä miättii että misä se o ja kenen kans, mä varmaa muuta kerkeis tekeenkä. tai jos miättisin kenelle se ny puhuu ko on oviapinana. ni saisin varmaa miättiä.

se o semmone homma. että jos se mua pettäs ni mä en sille varmaa mitää mahtas. ku ihan omasta vapaasta tahrostamme me täsä ollaan yhres. ku jokainen on vastuusa vaan omista teoistansa. mä on sitä miältä, että tehrä saa mitä tykkää ko ottaa vastuun siitä mitä tekee. ja enste pitää sanoo että mä enny enää halua olla täsä suhteesa tästä ja tästä syystä. ennenko mennää muita polokee. mummiälestä.

paitti miähet ja naiset varmaan pettää erilailla. ja eri syistä. mä luulen että miäs haluaa vaa seksiä. ja naine huamioo. tai tulla nähdyksi ja kuulluksi . nii että jos sitä ei kotona huamioira ja halailla (muutaki ko piparin toivossa) ni son otettu ko joku sen nostaa jalustalle.

mummiälestä pettäminen on jo sillo alakanu ko alkaa miättii jotakuta toista. jonku toise miälestä raja menee pussaamises. tai pylsimises.

mutta mon lukenu semmose kirjanki misä "karotettu" rakkaus saaraan takasi. siinä kirjas sanotaan, että hylkäämiset sammuttaa rakkauren. semmose hylykäämisen voi tehrä ihan tyhymyyttäänki. tai ajattelemattomuuttansa.

no esimerkkinä, toi mu miäs halus lähtee johki ulukomaille johki tyähö. no sanoin että selevempi homma. ilimmammuuta met jos haluat. no siä ny joku puristelee päätänsä että ei voi tollai mennä, tai sanoo. tai että kyräilen kumminki.

no miätitääs näimpäi- sun paras kaveris soittaa sulle tohkeissaa, että arvaamitä mä pääsin töihin sinne lsetjsltöetj-maahan. no sanoks sille että älä ny helevtis sinne me. ekkai säny voi sinne mennä. vai sanokko että HIANOO, JEE!JIPPII!.
sä OOOT niiiiiiiiiin ansainnu sen paika.

nii.

jos kaveria tuetaan, ollaan ilosia sempualesta. ni miksei ste oman pualison tukena voi muka olla samalla innolla. mä ainaka siihen olis kuallu että solis tehny jonku homman ja ste tullu kotio takasi ko solis ollu valamis. mutta monki vähä erikoine muutenki.

2 kommenttia:

  1. Ihan järkyttävän samalla tavalla ajattelet parisuhteesta kuin minä :) Ja minä olen nykyistä "seukannu" ~23 vuotta, että toimii :D Alkuainoina oli mun puolelta kyllä jonkinlaista mustasukkaisuutta ja se ei ollu hyväksi ollenkaan. Onneksi nyt luottamus pelaa puolin ja toisin. Joskus muinoin sovimme, että jos toisen tekee mieli pettää niin kertoisi siitä toiselle niin toinen voisi ottaa siitä "vaarin" ja yrittää omalla toiminnallaan "pelastaa" suhteen. Ja tämä vieraiden katseluhan tulee juuri noista mitä kerroit... Tosi mielenkiintoista ollu lukea sinun blogi kirjoituksiasi. Jatkan myöhemmin uudestaan, nyt on pakko mennä tapaamaan nukkumattia... Joo-o kerkeehän tässä nukkua ruhtinaalliset 4 1/2 tuntia ennen duuniin menoa :) Mutta onneksi on perjantai ! T. Sari M. (ämmä) ;)

    VastaaPoista
  2. mukavaa Sariämmä että ehrit mun plokia lukee :D kovasti on tullu palautetta että on vaikeelukusta. joo, varmaan se onki, mutta mä puhunki näin. ja mummiälestä menee "se joku" jos alkasin tätä kirjakiälellä sohlaan.

    parisuhre on ku vetoketju. ku toinen tekee, toinenki tekee ja siten nivoutuu toiseen. jos molemmat tahollaa kärvistelee ette varmaa muute tee mitää ko toika ei tee ni siinä ste valitetaa ko suhre onnii puasta.

    VastaaPoista