tiistai 9. maaliskuuta 2010

ärsyttää

mä oon välillä koittanu listata asioita mikkä mua ärsyttää.
mutta ärsytti nii etten saanu aikaseks. Tosi ärsyttävää o semmoset autolijat jokka näkee että auto tulee,ja tulee eteen silti. ja ajaa ttu siinä sitte 60:ä 80 alueella. mutta silti pitää kääntyä ja heti seuraavasta tiänhaarasta pois.
sitte mua ärsyttää amerikkalaisis ohjelmissa se, että ko joku tulee huaneesee nii sitte luetellaa vuarotele kaikkie nimet.
sitte ärsyttää se, että jos o jtn negatiivista kerrottavaa ni käsketään istua. ja ottaa lasi vettä. mua ainaka o janottanu siinä vaiheesa.

ihime touhua.

kyllä siinäki meinaa palaa kii ko joku on kauppajonos ja pualet o punnittematta tai muutevvaa pitää lähtee hakee jtn ja seisottaa tuntitolkulla siinä, ku mä kuitenki aina kerpele valkkaan sen jonon joka ei kulje.sitte jos meen vaihtaa jonoo ni siinä seuraavasaki jonosa o jtn mätää. ja sitte ei o jos e vaihra sitä.

sitte ottaa päähän se että ko olis kiire lähtee johki ni aina o kaikki hukas, puhelimet ja avaimet ja lompakot ja kaikki.

ja nää helewetin dikilaitteet. jos toimii kapula ni ei vaiha kanavaa, jos ei me päälle ni ei me. telekkarista ei toimi volume just sillo ko pitäs nimenomaa saara äkkiä piänemmälle.

kaikki o selekeesti mua vastaa.

1 kommentti:

  1. hmmm..
    samoilla fiiliksillä mennään.
    Miten sitä voikaan olla perus-perse-positiivine onni nois kaikis hommeleis :D
    jälkeenpäin ne saattaa huvittaa, mut ku o tilanne päällä, ni ei touuuuudellakaan.
    Lippu korkeel vaiks salako kaatus, ni!! Koitetaan ponnistella, juur sen verra ku jaksetaa, ei sitä ylemmäs ees tarvi :D

    VastaaPoista