keskiviikko 16. joulukuuta 2009

ohjelman täytettä

Sehänny on yleises tiarossa että käyn terapias. eikai tässä perrrkele muutaka voi :D
eivaan. kyllä mä koen että oon kasvanu ihmisenä, ja että tiärän miks mä oon mä ja teen niiq teen.
Harria kyä huvitti, raahasin sen kerra mukaani.
ei ny o heleppo selittää että kun on vaikeesti traumatisoitunu ihminen, jotku asiat saattaa laukasta jonku emotionaalisen puolen ittestä "aktiiviseksi", osa näistä on niitä mitä on joutunu torjuun ymv. Sitte kun voiraan ajatella että on normi vireystila, jossa siis normaalit ihmiset on melkee koko aja, sitte on ylivireystila, johon voi nousta hetkellisesti, esim vaikka jos tulee tää palohälytys, ni ihmine o eka että wtf, si hokaa että ainii, on maanantai ja kello kuus illalla, ja kaikki on ok ni tää tyypi palaa sinne normaalii, mutta si esim semmone joka on ollu tulipalossa ei välttämättä pysty palaan si sinne normiin vaikka tiätää että torellista vaaraa just ny ei o.ja si on se alavireys, jossa kokee että on arvoton , ehkä vähä niinq masis.

no, mulla näitä emotionaalisia pylpyröitä on si enemmä ko yks, tai kaks.. no, onhanniitä toistakymmentä :P ja mulla ne laukee sitte yleensä riidasta. ei tartte olla isokaan riita.
ja yks puoli kun aktivoituu nii se yleensä site aktivoi monta muutaki. siinäpä sitte ollaan

no, terapeutti siis kerto tän Harrille, että jos tulee riitaa ni tod näk olen siälä ylivireyres, eikä o mitääääänn järkee puhua mulle mitää. ei ees sitä järkee. no miähe lokiikalla siis harri ekas riiras tuli kysyy että mikä pallo ny o.

perkele.

Mutta pointtina onki mulle ittelle että tiärän ettei tartte tehrä mitää päätöksiä eikä muutenka piitata omista ajatuksista ku ne ei o torellisia. siinä vaan on aikuisen tyäkalut, aivot ja pikkutytön olemus. mutta on tyämaata :D


sillai ne vanhemmat pilaa lapsensa ja jälki on sitte tätä. ja sitte voivotellaa. on agressiivisuutta ja mielenterveysongelmia. kaikilla ku ei o kanavaa löytää itteensä, saati turvallista paikkaa pohtia olemustaan. ni helepompi se on mennä juåpåttelee ko alkaa itekkesee miättiä että jaha. mulla on tämmöne pallo.

leikakkaa vaa perkele varoja miälenterveyrestä. viksut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti